Renki on Tampereen Isännöintipalvelu Oy:n ratkaisu kiinteistöön liittyvien toimintojen taloudelliseen ja tarkoituksenmukaiseen hoitamiseen.

Renki-isännöintipalvelu sopii keskisuurille ja suurille taloyhtiöille tai kiinteistöosakeyhtiöille, jotka haluavat laadukasta isännöintiä ja joille on tärkeää kiinteistön suunnitelmallinen ja pitkäjänteinen ylläpito. Ammattitaitoisen isännöintipalvelun keskeisenä tavoitteena on:

  • varmistaa kiinteistön toiminnallinen tehokkuus
  • optimoida kiinteistökustannukset
  • huolehtia kiinteistön palvelutoimintojen laadusta
  • kehittää jatkuvasti toimintaamme vastaamaan asiakkaidemme tavoitteita ja toiveita

Renki-isännöintipalvelusopimuksessa hyödynnetään valmiiksi neuvoteltuja alennuksia erilaisissa hankinnoissa ja palveluissa. Olennaisena osana palvelusopimukseen kuuluu ostopalveluiden hankinta. Tämä tarkoittaa eri palveluntuottajien aktiivista kilpailuttamista, toimintaohjeiden laatimista ja työn valvontaa.

Renki-isännöintipalvelun kokonaishintaan sisällytetään seuraavat tehtävät sovitussa laajuudessa:

  • hallinnon johtaminen yhteistyössä hallituksen kanssa: kokousten järjestäminen, niihin osallistuminen, asioiden valmistelu ja esittely sekä pöytäkirjan laadinta
  • päätösten toimeenpano
  • korjaushankkeiden hallinnointi
  • rahoitussuunnitelmien laadinta sekä rahoituksen hankinta luottolaitoksilta
  • urakoiden rakennuttamistehtävien hoitaminen, kilpailuttaminen
  • urakkaneuvottelut
  • työn valvonnan ja vastaanoton sekä takuutarkastusten hoitaminen

Lisäksi ystävällinen asiakaspalvelu osakkaalle ja asukkaalle:

  • opastus
  • muuttoilmoitukset
  • isännöitsijäntodistukset
  • osakeluettelomerkinnät
  • saunavuorot, autopaikat ja avainasiat

Taloushallinto:

  • asiakasyhtiöiden kirjanpito, tuloslaskelma ja tilinpäätös,
  • veroilmoitukset
  • kiinteistöjen lainat ja vastikkeiden kanto

Vastaustakuu

Isännöitsijän työhön sisältyy paljon kokouksia, joiden aikana ei voi vastata puhelimeen. Yhteydenottopyynnön voi kuitenkin jättää soittamalla asiakaspalveluumme tai lähettämällä sähköpostin tai tekstiviestin. Jokaiseen yhteydenottopyyntöön vastataan viimeistään seuraavana arkipäivänä, tai muutoin palautamme kuukausiveloitusta.